Re: [RFD] rpm - zależności od katalogów

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 1 Paź 2008, 10:39:13 CEST

W dniu 1 października 2008 10:27 użytkownik Tomasz Pala
<gotar w polanet.pl> napisał:

> Rezygnować z 'władzy' (co ja nazywam nieuzasadnionym nadmiarem)
> chciałbym z innych powodów (które opisałem) - naprawienie tego błedu
> jedynie da argument do dyskusji tym, którym stan obecny odpowiada.

To nie wiedziales ze w PLD jest zab za zab, bol za bol? Ty sie nie
zgadzasz na czyjes pomysly to ktos w rewanzu sie nie zgadza na Twoje.
Przykladami cala lista -devel jest brukowana.

I teraz nie zrozum mnie zle, ja nie twierdze ze to jest dobre albo ze
ja sie nie zgadzam (bo tu mi to loto), ale tak jest po prostu.