Re: [RFD] rpm - zależności od katalogów

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 1 Paź 2008, 10:56:14 CEST

2008/10/1 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> To nie wiedziales ze w PLD jest zab za zab, bol za bol? Ty sie nie
> zgadzasz na czyjes pomysly to ktos w rewanzu sie nie zgadza na Twoje.
> Przykladami cala lista -devel jest brukowana.

PLD to nie banda chłopów z widłami i nikt nie powinien krytykować
pomysłów z czystej złośliwości względem ich autora.

Jestem zwolennikiem zależności od katalogów, ale sam znam przypadki,
kiedy może to bć problematyczne. Powiedzmy, że program X dostarcza
ikony dla hicolor i dla trybu wysokiego kontrastu. Przy obecnych
zależnościach musimy albo instalować wysoki kontrast u wszystkich,
albo wydzielić pakiet z jedną ikoną, na który damy S: (i będziemy
liczyć na to, że użytkownik z wadą wzroku go znajdzie).

Dlatego ode mnie -0.

--
Patryk Zawadzki