[RFD] rpm - zależności od katalogów

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 1 Paź 2008, 12:16:56 CEST

On Wed, 01 October 2008 10:39:13 +0200, Bartosz Świątek wrote:

[...]

> To nie wiedziales ze w PLD jest zab za zab, bol za bol? Ty sie nie
> zgadzasz na czyjes pomysly to ktos w rewanzu sie nie zgadza na Twoje.
> Przykladami cala lista -devel jest brukowana.

Tak z ciekawości: jakieś linki do tych przykładów?

Skoro cała lista jest nimi wybrukowana to poproszę minimum
dziesięć linków do minimum dziesięciu różnych dyskusji.

> I teraz nie zrozum mnie zle, ja nie twierdze ze to jest dobre albo ze
> ja sie nie zgadzam (bo tu mi to loto), ale tak jest po prostu.

Udowodnij.

--
Dariusz Laskowski      Kiedyś ukułem sobie taką definicję megalomanii:
darlas at post.pl      jest to przekonanie, że cały świat to taka