Re: [kde4] za dużoczłonków...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 1 Paź 2008, 13:33:32 CEST

W dniu 1 października 2008 12:57 użytkownik Tomasz Pala
<gotar w polanet.pl> napisał:

> A może po prostu dopisuj te S, które już napotkałeś?

Problem w tym, ze kazdy by musial sobie kupic takiego ptaszka ktory z
jakas czestotliwoscia uderza w Y lub N przy pytaniu czy chcemy ten
suggest zainstalowac.
Ukarasz wszystkich, tych ktorzy chca miec to zainstalowane i tych
ktorzy nie chca.

> Jak chcesz mieć pełną, to zainstaluj wszystko (co jest porozdzielane).
> Mi nie jest potrzebne ripowanie ścieżki dźwiękowej z DVD na zdalnej
> maszynie bezpośrednio do załącznika mp3 w mailu przy użyciu pilota do
> telewizora.

> KDE to _nie jest monolit_ - najlepszy przykład to konqueror, który
> będąc kluczowym składnikiem KDE jest często używany jako przeglądarka
> WWW i tylko przeglądarka.

Moze dlatego ze to _jest_ tylko przegladarka WWW (z przerostem
funkcji)? A przynajmniej w kde4 konqueror gra juz znacznie mniejsza
role niz w kde3, teraz od plikow mamy dolphina i konqueror moze zajac
sie juz tylko wuwami/ftp/smb czy co on tam jeszcze umie.