[kde4] za dużoczłonków...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Śro, 1 Paź 2008, 15:18:42 CEST

On Wed, Oct 01, 2008 at 13:33:32 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Problem w tym, ze kazdy by musial sobie kupic takiego ptaszka ktory z
> jakas czestotliwoscia uderza w Y lub N przy pytaniu czy chcemy ten
> suggest zainstalowac.

#define jakas

bo ja nie widzę aż tak wiele tych aplikacji (zaznaczmy, że z innymi
prefiksami pakietów, bo do kdebase-X nie ma co sugerować kdebase-Y,
gdyż to się rozumie samo przez się); liby dociągają się same. Zobacz
moje ostatnie 3 commity do kdebase.spec, więcej mi nawet do głowy
nie przychodzi.

> Ukarasz wszystkich, tych ktorzy chca miec to zainstalowane i tych
> ktorzy nie chca.

Ci co chcą wszystko to cvs add metapackage-kde4.spec i mają z głowy.

> Moze dlatego ze to _jest_ tylko przegladarka WWW (z przerostem
> funkcji)? A przynajmniej w kde4 konqueror gra juz znacznie mniejsza
> role niz w kde3, teraz od plikow mamy dolphina i konqueror moze zajac
> sie juz tylko wuwami/ftp/smb czy co on tam jeszcze umie.

Wbrew pozorom konqueror umie całkiem dużo. Aplikacji KDE4 nie znam, ale
jeśli można tych plasm czy delfinów używać bez reszty KDE, to powinny
zostać wydzielone.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>