[RFD] rpm - zależności od katalogów

Dariusz Laskowski darlas w post.pl
Śro, 1 Paź 2008, 13:41:45 CEST

On Wed, 01 October 2008 12:40:11 +0200, Bartosz Świątek wrote:

[...]

> Cos jeszcze? :)

Ależ skąd. Nawet i to powyższe zupełnie niekoniecznie. W końcu
to Ty i tylko Ty masz prawo decydować o tym czy będziesz brał
odpowiedzialność za to co piszesz czy tylko bijesz pianę...

Twoje słowa, twój czas, twoja twarz. Możesz robić z nimi
co tam sobie chcesz. Nie moja sprawa, no nie?
Spytałem ze zwykłej ciekawości. :->

--
Dariusz Laskowski
darlas at post.pl                 Im bardziej małpa wchodzi na drzewo,