Re: [RFD] rpm - zależności od katalogów

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 1 Paź 2008, 14:03:48 CEST

W dniu 1 października 2008 13:41 użytkownik Dariusz Laskowski
<darlas w post.pl> napisał:
> On Wed, 01 October 2008 12:40:11 +0200, Bartosz Świątek wrote:
>
> [...]
>
> Ależ skąd. Nawet i to powyższe zupełnie niekoniecznie. W końcu
> to Ty i tylko Ty masz prawo decydować o tym czy będziesz brał
> odpowiedzialność za to co piszesz czy tylko bijesz pianę...

Musialbys najpierw udowodnic ze to co napisalem nie jest prawda zeby
moc krytykowac moje obeznanie w tej sprawie i nazywac mnie klamca.
Czyli musialbys udowodnic ze takich przypadkow nie bylo wcale, a ten
watek obala taka teze.

Ja ta liste czytuje codziennie od paru lat, takie pokojowe wymiany
pogladow (wojenki) to nie nowosc i przychodza periodycznie co jakis
czas. Nie ma sie czym podniecac.