Re: [kde4] za dużoczłonków...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 1 Paź 2008, 15:49:04 CEST

W dniu 1 października 2008 15:18 użytkownik Tomasz Pala
<gotar w polanet.pl> napisał:

> #define jakas
>
> bo ja nie widzę aż tak wiele tych aplikacji (zaznaczmy, że z innymi
> prefiksami pakietów, bo do kdebase-X nie ma co sugerować kdebase-Y,
> gdyż to się rozumie samo przez się); liby dociągają się same. Zobacz
> moje ostatnie 3 commity do kdebase.spec, więcej mi nawet do głowy
> nie przychodzi.

> Ci co chcą wszystko to cvs add metapackage-kde4.spec i mają z głowy.

W sumie tak, gdyby to taka paczka istniala i byla jakos sensownie uaktualniana.
W takim razie ukarasz tylko tych ktorzy nie chca :P Osobiscie czasami
mnie pytanie czy chce zainstalowac sugerowana paczke denerwuje, bo
wstrzymuje upgrade znacznie (nawet o pare godzin) jak sie o nim
zapomni na jakiejs konsoli.

> Wbrew pozorom konqueror umie całkiem dużo. Aplikacji KDE4 nie znam, ale
> jeśli można tych plasm czy delfinów używać bez reszty KDE, to powinny
> zostać wydzielone.

Mozna i sa wydzielone.