Re: [RFD] rpm - zależności od katalogów

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 1 Paź 2008, 16:36:14 CEST

W dniu 1 października 2008 16:17 użytkownik Dariusz Laskowski
<darlas w post.pl> napisał:

> Twoja matka źle się prowadzi. A teraz udowadniaj, że to nieprawda. Litości.

> No co Ty? Nigdzie Cię tak nie nazwałem. Ba, jestem przekonany,
> że wierzysz w to co piszesz. To właśnie jest problem. Twój. :->

> Musiałbym udowodnić, że takich przypadków nie było wcale, żeby obalić
> twierdzenie, że "Przykladami cala lista -devel jest brukowana."?
> Przeczytałeś to co napisałeś, zanim wysłałeś? :-O

Oj, nie umiemy czytac ze zrozumieniem, ojj. No to dam ci jeszcze jedna
szanse na przeczytanie calej wypowiedzi jednym tchem, moze wtedy zrobi
ci "click" w glowie:

"Musialbys najpierw udowodnic ze to co napisalem nie jest prawda zeby
moc krytykowac moje obeznanie w tej sprawie i nazywac mnie klamca.
Czyli musialbys udowodnic ze takich przypadkow nie bylo wcale a ten
watek obala taka teze."

Teraz rozumiesz? Nie? Cholera, spodziewalem sie tego. No to tak:
Twierdzac ze ja klamie, a twierdzisz tak nie wierzac w to ze
przypadkow ktore opisalem bylo wiele, musisz udowodnic mi te
oszczerstwa ktore cie tak oburzaja. A zeby to udowodnic, musialbys
udowodnic ze takich przypadkow jakie opisalem nie bylo w historii tej
listy wcale.

> Serio, serio? No cóż wygląda na to, że ludzie, którzy myślą
> inaczej niż Ty, myślą tak... z czystej złośliwości. :->

> Będzie jakiś wątek, w którym będziesz używał argumentów,
> zamiast licytować się kto ważniejszymi serwerami się
> zajmuje, ma czy nie rw, dłużej czyta listę itp.?

Well, w twoich stronach brzmi to jak licytowanie, w moich jak
stwierdzenie faktu.
Jakbym sie licytowal kto ma dluzszego, to bym podal ci rozmiar mojego
i pytal o rozmiar twojego, a tego nie robie, bo mnie to nie
interesuje.

> Co Ty wiesz o flejmach? :-) Flejmy to były tutaj na długo przed Tobą.
> "Teraz to popierdułki jakieś, a nie flejmy." :-)

> Zauważyłeś w tym wątku kogoś podnieconego poza sobą samym?

Pomijajac fakt ze ja wcale nie jestem tym podniecony, to moge bez
wahania wskazac ciebie, bo malo sie nie oplujesz tak bardzo starasz
sie sobie cos udowodnic.
Nie wiem co, tez mnie to nie interesuje. Ale dzieki za wymiane zdan,
moj fajrant bedzie dzisiaj bardzo fajny :)

> <http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-pl/2008-September/146564.html>

I co z tego? :)