Re: [RFD] rpm - zależności od katalogów

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 1 Paź 2008, 16:44:49 CEST

2008/10/1 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Teraz rozumiesz? Nie? Cholera, spodziewalem sie tego. No to tak:
> Twierdzac ze ja klamie, a twierdzisz tak nie wierzac w to ze
> przypadkow ktore opisalem bylo wiele, musisz udowodnic mi te
> oszczerstwa ktore cie tak oburzaja. A zeby to udowodnic, musialbys
> udowodnic ze takich przypadkow jakie opisalem nie bylo w historii tej
> listy wcale.

Co miałoby może szczątkowe ślady prawdziwości, gdyby przyjąć
wartościowanie "wiele" równe "jeden".

Dla przypomnienia:

~(Ax.f(x)) <=> Ex.~f(x)
~(Ex.f(x)) <=> Ax.~f(x)

Napisałeś, że ta lista jest wybrukowana złośliwością, więc jest to
przypadek pierwszy. Do zaprzeczenia wystarczy pokazać jeden przykład.

--
Patryk Zawadzki