Re: [RFD] rpm - zależności od katalogów

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 1 Paź 2008, 16:52:47 CEST

W dniu 1 października 2008 16:44 użytkownik Patryk Zawadzki
<patrys w pld-linux.org> napisał:

> Co miałoby może szczątkowe ślady prawdziwości, gdyby przyjąć
> wartościowanie "wiele" równe "jeden".
>
> Dla przypomnienia:
>
> ~(Ax.f(x)) <=> Ex.~f(x)
> ~(Ex.f(x)) <=> Ax.~f(x)
>
> Napisałeś, że ta lista jest wybrukowana złośliwością, więc jest to
> przypadek pierwszy. Do zaprzeczenia wystarczy pokazać jeden przykład.

Zlosliwy to jest co drugi (acz statystyk nie prowadze, wiec moge sie
mylic) komentarz wolfa :D a troche on sie juz tez nawypisywal na ta
liste :) Ale to jest OT (ktory niejako sam zaczalem), wiec niewarto
tego zglebiac, bo tu chyba bardziej o rpm chodzilo.