Re: ffmpeg i jego klienci - pewnie wraca co tydzień

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Czw, 2 Paź 2008, 14:28:36 CEST

Arkadiusz Miskiewicz nagli:

Pewnie. Poblem jest taki, że mam zwyczaj dobudować to, czego brakuje, a
nie duplikować istniejące paki.

> Zależy u kogo... ja zamiast budować sobie to puszczam na buildery,
> wygodniejsze.

Cwaniaczek.
Chciałem wam oddać uaktualnionego speca tego MythTV, tylko głupio dawać
takie coś, co można tylko na moim komputerze postroić.
--
WK