ffmpeg i jego klienci - pewnie wraca co tydzień

Grzegorz Sterniczuk grzegorz.sterniczuk w gmail.com
Czw, 2 Paź 2008, 14:36:52 CEST

On czw, 2008-10-02 at 14:28 +0200, Wieslaw Kierbedz wrote:
> Cwaniaczek.
> Chciałem wam oddać uaktualnionego speca tego MythTV, tylko głupio dawać
> takie coś, co można tylko na moim komputerze postroić.

Dawaj :). Ja mam aktualnie MythTV z svn'u budowane ręcznie, z
przebudowanymi ręcznie innymi spec'ami. Na pewno mi się przyda.

--
Grzegorz Sterniczuk  grzegorz.sterniczuk w gmail.com