Karta Fibre Channel

Paweł Muszynski pmuch w zamek.szczecin.pl
Śro, 8 Paź 2008, 12:27:01 CEST

Witam.

Dostałem do skonfigurowania serwer z dwoma kartami sieciowymi:
qla2400 QLogic Corp.|ISP2432-based 4Gb Fibre Channel to PCI Express HBA

Pierwsza rzecz, to błąd w geninitrd - nie ładuje firmware:
geninitrd: + cp /lib/firmware/ql2400_fw.bin
/tmp/initrd.MLfiBE/tmp/initrd.MLfiBE/lib/firmware/ql2400_fw.bin
cp: nie można utworzyć zwykłego pliku
`/tmp/initrd.MLfiBE/tmp/initrd.MLfiBE/lib/firmware/ql2400_fw.bin': Nie
ma takiego pliku ani katalogu

Druga rzecz - jak już mam tą kartę, załadowałem qla2xxx, to jak
uruchomić na tym interfejs sieciowy, nadać IP ?

Paweł