SPECS: kernel-vanilla.spec - reverted bogus fsckup (with no explanation)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 13 Paź 2008, 02:58:41 CEST

W dniu 13 października 2008 02:28 użytkownik Tomasz Pala
<gotar w pld-linux.org> napisał:

>                            ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> A skąd ja mam niby wiedzieć, że akurat budowanie trzeba sprawdzić?

Wystarczyło zapytać... no chyba, że to ujma no honorze dla Ciebie.

> Ostatnio z kerneli serwerowych chciałeś usuwać rzeczy, których 'serwery'
> o jakiejś mętnej definicji nie posiadają. Równie dobrze tym razem mogłeś
> usunąć DRM, bo te literki źle się kojarzą i są popularnym tematem.

Co ma piernik do wiatraka? Tu wychodzi Twoja pamiętliwość i
czepialstwo (a przecież w PLD się wszyscy "adorujemy i kochamy"...).
Gdybym chciał wywalić DRM, to bym to zrobił a nie komentował - nie
byłem pewny i Ty możesz w to wierzyć lub nie, Twoja broszka. Następnym
razem po prostu zapytaj, to nie boli.