SPECS: kernel-vanilla.spec - reverted bogus fsckup (with no explanation)

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 14 Paź 2008, 02:31:37 CEST

On Mon, Oct 13, 2008 at 04:11:55 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Zastanawiałem się jedynie nad sensem istnienia podpaczki -drm.
> Dlaczego? Obecnie ani w Th ani w Titanium nie mamy architektur sparc*,
> a tylko dla nich drm jest wyłączone, stąd możnaby przemyśleć czy aby
> podpaczkę -drm nie zmergowac z główną paczką kernela.

No jest to zaledwie garść modułów, więc z tego punktu widzenia średnio
jest sens wydzielać podpakiet. Jeśli nie ma osobnych powodów
technicznych/architekturalnych, to ja bym to wrzucił do podstawowego.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>