SPECS: kernel-vanilla.spec - reverted bogus fsckup (with no explanation)

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Pon, 13 Paź 2008, 04:11:55 CEST

W dniu 13 października 2008 03:33 użytkownik Tomasz Pala
<gotar w polanet.pl> napisał:
> Na całkowitym release takich rzeczy się nie robi, [...]

Tak, zgadza się. To akurat moje głupie przyzwyczajenie z kde4-*.spec,
gdzie jestem znacznie pewniejszy swoich zmian i od ręki daję rel 1.

> I czy przypadkiem kernel nie zostawia po sobie listy
> unpackaged files?

Nie, wszystko się ładnie pakowało (po wykomentowaniu DRMa) i pakuje.
Pozostaje tylko poprawić jeszcze parę symboli dla ppc, bo reszta
architektur się buduje, i wtedy ten rel 1 będzie zasłużony.

Tak gwoli wytłumaczenia jeszcze... Oczywiście, że wywalenie _modułów_
DRM nie wchodziło nigdy w grę i nie było też nigdy moim celem.
Zastanawiałem się jedynie nad sensem istnienia podpaczki -drm.
Dlaczego? Obecnie ani w Th ani w Titanium nie mamy architektur sparc*,
a tylko dla nich drm jest wyłączone, stąd możnaby przemyśleć czy aby
podpaczkę -drm nie zmergowac z główną paczką kernela.