mythtv svn w specu i inne

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 15 Paź 2008, 10:44:26 CEST

Bartosz Świątek nagli:
> Jesli to konieczne to czemu nie. Na poczatek jednakna DEVEL, chyba ze
> zamiany w wersji svnowej sa na tyle powazne i uzupelniajace braki
> wersji stabilnej ze bez niej nie da sie ogladac niczego via dvb-*,
> wtedy mozna rozwazac ta wersje jako ta defaultowa w PLD.

To jest przygotowywane jako pierwsza wersja na Qt4.
To IMO jest argument, żeby przejść na svnoweg trunka.

> To nie marudz :P

No to już nie marudzę.
Zrobiłem toto.
U mnie działa.
Pewnie wiele rzeczy niepolinii albo niepolitycznie (_snap, _rev bcondy).
Ponieważ to svn, to sam spec nie wystarczy.
Mam src.rpm.
Wziął go Grzegorz S., ale chyba ma ostatnio mało czasu.
Mogę wystawić jeszcze komuś, ale mam szczątkowy upload, więc tak
publicznie nie podam adresu.

Acha.
Co powiecie na dołożenie do rpm jakiegoś makra pt. %svn_checkout, coby,
kiedy w URL podać svn://, to pobierze co trzeba?

--
WK