mythtv svn w specu i inne

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 15 Paź 2008, 11:50:58 CEST

W dniu 15 października 2008 10:44 użytkownik Wieslaw Kierbedz
<w.kier w farba.eu.org> napisał:
> Bartosz Świątek nagli:
>>
> To jest przygotowywane jako pierwsza wersja na Qt4.
> To IMO jest argument, żeby przejść na svnoweg trunka.

> No to już nie marudzę.
> Zrobiłem toto.
> U mnie działa.
> Pewnie wiele rzeczy niepolinii albo niepolitycznie (_snap, _rev bcondy).
> Ponieważ to svn, to sam spec nie wystarczy.
> Mam src.rpm.
> Wziął go Grzegorz S., ale chyba ma ostatnio mało czasu.
> Mogę wystawić jeszcze komuś, ale mam szczątkowy upload, więc tak
> publicznie nie podam adresu.

> [...]

Tak sie sklada ze pare dni temu sam zrobilem upgrade na HEAD do 0.21 i
do 0.22 na DEVEL, jednak u mnie jakos obie wersje maja problem. Tv via
mplayer dziala mi via dvb-t, ale via mythtv nie.

Mozesz sprawdzic czy Twoja wersja mythtv z trunka rozni sie od mojej z DEVEL?