mythtv svn w specu i inne

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 15 Paź 2008, 11:58:58 CEST

Bartosz Świątek nagli:

> Tak sie sklada ze pare dni temu sam zrobilem upgrade na HEAD do 0.21 i
> do 0.22 na DEVEL, jednak u mnie jakos obie wersje maja problem. Tv via
> mplayer dziala mi via dvb-t, ale via mythtv nie.
>
> Mozesz sprawdzic czy Twoja wersja mythtv z trunka rozni sie od mojej z DEVEL?

Na pewno się różni.
Zresztą mam dwie pracujące wersje. 18642 i wczorajsze 18703.
I dla dvb-t (dekodowania H.264) zaaplikowałem to:
http://code.google.com/p/coreavc-for-linux/
A kodek kupiłem.
Oprócz poprawki dla sbinpath i configure oraz powyższego wyrzuciłem
wszystkie łaty (bo nie umiałem dostosować, bo nie wiedziałem, do czego
służą, bo nie łatały).
I poprzestawiałem po swojemu bcondy (dodając kilka).
Załączam speca - może 9KB nie rozniesie serwera.
--
WK