mythtv svn w specu i inne

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Śro, 15 Paź 2008, 14:02:31 CEST

Grzegorz Sterniczuk nagli:

> Cóż, ostatnio ciągle ENOTIME, ENOTIME :(. Nawet nie zdążyłem przebudować
> twojego src.rpm niestety.

Tak myślałem, przepraszam, że cię tak wywołałem.
Sam nie mam czasu zająć się specem do dshowserwera (żeby już powiedzieć be).
I cała reszta - plugins, themes leży.
A i mplayer by się przydał ze wsparciem, bo tych strumieni nic innego w
linuksie oprócz łatanych mythtv, mplayer i xine nie czyta poprawnie,
więc mencoder się przydaje do konwersji.
Do końca roku mi wystarczy (2012 pewnie).

> Albo zbranchować i próbować zmergować wasze starania.

To wymaga więcej pracy.
--
WK