mythtv svn w specu i inne

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Śro, 15 Paź 2008, 14:11:17 CEST

W dniu 15 października 2008 13:43 użytkownik Wieslaw Kierbedz
<w.kier w farba.eu.org> napisał:
> Bartosz Świątek nagli:

> Że program do dvb w polskiej dystrybucji nie pokazuje polskiej telewizji?

> Bo masz dvb-t. W Polsce ma być, i już jeśli jest, to w 9/10 dvb-t+.
> Dopóki x264 nie dorobi się obsługi PAFF, to leżymy.
> A co szkodzi dodać coś, co ktoś już zrobił?

Nic, nie mam nic przeciwko by dodac Twoje starania, myslalem ze chcesz
tez dodawac ten platny sterownik do h.264. Poki wszystko bedzie
darmowe i np. user tylko bedzie musial wlozyc sobie gdzies kupiony
sterownik (tak jak firmware czy cos) to z tym nie ma zadnego problemu
by dodawac te Twoje zmiany.

> Nie chcesz, nie kupujesz, nie używasz.
> Dołożyłem obsługę (dshowserver powinien również na x86_64 działać -
> sprawdziłem na żętu).
> Mnie się przydaje.
> Dopiszę HOWTO i speca do samego dshowserver i można będzie na
> dystrybucyjnym mythtv w Polsce oglądać telewizję cyfrową.
> Ale cymes.

[...]
> Pewnie teraz nie wie jak połączyć twój istniejący w devel spec z moim.
> Po mojemu wypadałoby podmienić albo zrezygnować z mojej roboty.
> Bo, jak mi się wydaje zrobiłeś czystą wanilię.

Tak, interesowala mnie tylko defaultowa intergracja funckjonalnosci
dvb w mythtv.

> Fajnie, że pobudowało Ci się bez QTDIR. O tym nie pomyślałem i
> poprzestawiałem na _libdir/qt4.
> Tu bym użył twojego rozwiązania - eleganckie.
> Ale Requires w libmyth już nie poprawiłeś.
> Bindings też nie popakowałeś.
> No i nie poguglałeś. Niech zgadnę. Dostajesz coś w rodzaju:
> ?

Dlatego dobrze ze Ty to zrobiles :) zmergowanie zmian nie powinno byc
wielkim problemem.