dshowserver - było o mythtv

Krystian Tomczyk krystian w kamionek.net
Nie, 19 Paź 2008, 20:01:22 CEST

Dnia 2008-10-19, nie o godzinie 00:54 +0200, Bartosz Świątek pisze:
> zobaczymy
> czasu innym.
>
> Nie, chodzi po prostu o zasady. Prześlij spece i wtedy zobaczymy.
Ja tam nie wiem, ale w samym specu pewnie nic ciekawego nie będzie...
cały myk pewnie tkwi w tych źródłach z svn i dlatego WK wystawił
src.rpm, który ma w sobie i źródła i speca... (też nie klikałem w linka)
--
Pozdrawiam
Krystian T.