dshowserver - było o mythtv

Wieslaw Kierbedz w.kier w farba.eu.org
Pon, 20 Paź 2008, 09:51:26 CEST

Bartosz Świątek nagli:

> Nie, chodzi po prostu o zasady. Prześlij spece i wtedy zobaczymy.

Spec jest taki sobie.
Ponieważ projektant nie korzystał z automakea i nie ma tam żadnych
configurów, to komendy są na twardo z pominięciem makr.
Programik jest mini.
Służy jako serwer windzianego kodeka dla kilku programów video.
Ponieważ przygotowałem mythtv z wszczepioną jego obsługą, to wypadało i
toto sklecić.
Nie ma tam naprawdę nic, co wymagałoby wysiłku.
Miałbym tylko nadzieję, że ktoś ustawi po linii te tam pname i _rel,
żeby nie gryzło w oczy, bo my (wy) robimy to inaczej.