SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Wto, 21 Paź 2008, 08:07:43 CEST

W dniu 21 października 2008 01:03 użytkownik Tomasz Pala
<gotar w polanet.pl> napisał:

> Czyli zaraz dopiszemy do xmmsa ponad 60 sugestii (liczę same spece, bez
> podpakietów), do firefoksa 20 pakietów językowych, do KDE nawet boję się
> liczyć. A może do PHP dopisać jeszcze wszystkie moduły, bo kto wie czego
> będzie chciał webmaster użyć?

Nie, ale to co mówisz to jakieś skrajnie radykalne poglądy. Nie
będziemy dopisywać nic do KDE, GNOME, Perla i PHP, ale są też
_wyjątki_ od reguł.
Pomijając to, że pierwsze słyszę o takich zasadach, że nie sugerujemy
paczek które mają to samo %{name}, to tak obiektywnie patrząc na to,
znajdą się przypadki gdzie się to przyda.

> To cofnij, bo dla mnie bzdurą jest wpisywanie oczywistych rzeczy,
> których się świadomie używa.

Oczywiste dla Ciebie, nie dla Iksińskiego. I co Ty na to, że PLD
używają nie tylko super-admini dla których wszystko jest tak
oczywiste.