SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Paź 2008, 16:36:26 CEST

On Tue, Oct 21, 2008 at 08:07:43 +0200, Bartosz Świątek wrote:

> Nie, ale to co mówisz to jakieś skrajnie radykalne poglądy. Nie
> będziemy dopisywać nic do KDE, GNOME, Perla i PHP, ale są też
> _wyjątki_ od reguł.
> Pomijając to, że pierwsze słyszę o takich zasadach, że nie sugerujemy
> paczek które mają to samo %{name},

Kontrprzykład proszę - bo zasady spisane nie są, ale jest okazja do ich
stworzenia.

> to tak obiektywnie patrząc na to,
> znajdą się przypadki gdzie się to przyda.

sa-compile ma identyczne zastosowanie jak php-eaccelerator.

> Oczywiste dla Ciebie, nie dla Iksińskiego. I co Ty na to, że PLD
> używają nie tylko super-admini dla których wszystko jest tak
> oczywiste.

Co ja na to? Że dla developerów również to nie jest oczywiste... Można
korzystać z perl-Mail-SpamAssassin z poziomu choćby amavisa, bez używania
pozostałych binarek spamassassina. Poprawiłem to i dopisałem kilka mniej
oczywistych S (parę było nadmiarowymi R):
http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/spamassassin.spec?r1=1.145&r2=1.146

A użytkownicy mają dużo większe problemy z instalacją KDE czy GNOME
właśnie (sam mam z tym problemy...).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>