SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 21 Paź 2008, 09:56:05 CEST

On Tue, 21 Oct 2008, Tomasz Pala wrote:
> Czyli zaraz dopiszemy do xmmsa ponad 60 sugestii (liczę same spece, bez
> podpakietów), do firefoksa 20 pakietów językowych, do KDE nawet boję się
> liczyć. A może do PHP dopisać jeszcze wszystkie moduły, bo kto wie czego
> będzie chciał webmaster użyć?

Nie w ten sposób.
To co zwykle jest używane.
Czyli IMO dla xmms wystarczy zasugerować wtyczkę wejściową i wyjściową -
mp3 i alsa. Chyba zgodzisz się, że to jest najpopularniejsze.

Tak naprawdę rpm-owi brakuje funkjonalności jaką ma deb. Tam paczki mają 2
stopnie "zalecenia" - sugerowane i zalecane. My po prostu musimy się
zdecydować które znaczenie stosujemy albo połatać rpm+poldek, żeby możliwe
było stopniowanie.

> #define zwykle

-> słownik języka polskiego ;)

> Bo właśnie dotarłeś do sedna - _zwykle_ na hostingach dostępne jest
> 'całe' PHP, _zwykle_ (czyli w każdej z popularniejszych dystrybucji)
> instaluje się całe KDE czy GNOME.

Nie wiem jak ty, ale ja nie instaluję nigdy wszystkiego, nawet na
hostingu. Jak coś jest potrzebne to się dorzuca.

> To cofnij, bo dla mnie bzdurą jest wpisywanie oczywistych rzeczy,
> których się świadomie używa.

Cofnąłem, bo twoja argumentacja jest dla mnie zdrudą ;)