SPECS: sysklogd.spec - fixed freaky %post

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Wto, 21 Paź 2008, 10:52:49 CEST

2008/10/21 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl>:

> sysklogd nie używam od 4 lat - nawet wstawiłem blokera do tego speca,
> ale 3 lata temu został on 'tymczasowo' usunięty przez glena.

To może zamiast 1) i 2) powinienem napisać:

3) po co utrzymujemy sysklogd, jeśli wszyscy przy zdrowych zmysłach
używają syslog-ng od lat?

Nawet qwiat poprawiał sysloga tylko z tej okazji, że poldek i yum
instalują go domyślnie po zależnościach (wyższa wersja? mniej
ciągniętych deps? kopytko?)

;)

--
Patryk Zawadzki