SPECS: sysklogd.spec - fixed freaky %post

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 21 Paź 2008, 14:10:33 CEST

On Tue, 21 Oct 2008, Patryk Zawadzki wrote:
> Kubek na drucie też jest prostszy od modemu, to raczej nie argument ;)

Jeżeli kubek na drucie spełnia swoje zadanie i wystarcza to czemu szukać
bardziej skomplikowanych rozwiązań? :)

> To też nie argument, bo chyba nie sprzedajemy oficjalnej ścieżki
> migracji z HPUX na PLD.

Ale czemu nie mieć czegoś podobnego?

> No właśnie nie działa, od dłuższego czasu jest tak, że pakiet syslog po
> instalacji nie wstaje bez ingerencji w konfigurację (pewnie wstaje w
> obecności inn, ale nie każdy komputer jest serwerem newsów, a
> zdecydowana większość potrzebuje jakiegoś sysloga). Dlatego pytam, czy
> ktoś go w ogóle używa.

Mi działa wszędzie tam gdzie nie potrzebuję -ng i nie mam zamiaru
zmieniać.