SPECS: sysklogd.spec - fixed freaky %post

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Paź 2008, 14:38:10 CEST

On Tue, Oct 21, 2008 at 14:10:33 +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> Jeżeli kubek na drucie spełnia swoje zadanie i wystarcza to czemu szukać
> bardziej skomplikowanych rozwiązań? :)
[...]
> Ale czemu nie mieć czegoś podobnego?

Tu chodzi wyłącznie o to, aby nie było losowane do instalacji coś, co
nie działa (tak samo z siebie i zawsze na czysto) - podobnie mogę
zapytać, czemu na rzecz pwdutils zniknęliśmy shadow (które nie
obsługiwało chyba loginów z kropkami i pewnie miało parę innych wad, ale
jak pamiętam swoją migrację na pwdutils to też mi czegoś brakło).

> Mi działa wszędzie tam gdzie nie potrzebuję -ng i nie mam zamiaru
> zmieniać.

Mi działało shadow i też nie chciało mi się zmieniać;)

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>