SPECS: sysklogd.spec - fixed freaky %post

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Paź 2008, 14:33:23 CEST

On Tue, Oct 21, 2008 at 11:25:18 +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> - bo jest znacznie prostszy?
> - bo nie jest potrzebny -ng?

A co jest skomplikowanego w -ng? Ja je wymieniałem 1:1 i nie przypominam
sobie problemów, a jaką wydajność miał sysklogd to już nie pamiętam...

> - bo jest taki sam jak syslog w całym unixowym świecie?
> - bo działa dobrze, więc czemu ruszać?

Nie wiem, czy teraz już działa, ale zobacz mojego blokera sprzed 4 lat.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>