SPECS: sysklogd.spec - fixed freaky %post

Pawel Golaszewski blues w pld-linux.org
Wto, 21 Paź 2008, 17:06:02 CEST

On Tue, 21 Oct 2008, Tomasz Pala wrote:
> [...]
> Tu chodzi wyłącznie o to, aby nie było losowane do instalacji coś, co
> nie działa (tak samo z siebie i zawsze na czysto) - podobnie mogę
> zapytać, czemu na rzecz pwdutils zniknęliśmy shadow (które nie
> obsługiwało chyba loginów z kropkami i pewnie miało parę innych wad, ale
> jak pamiętam swoją migrację na pwdutils to też mi czegoś brakło).

Niezbyt trafiony przykład.
shadow -> pwdutils to czysta zmiana narzędzi konsolowych. Wszystko albo
prawie wszystko chodzi normalnie, bez konieczności zmian (ewentualnie
jakieś kosmetyczne zmiany w skryptach używanych).

Tutaj masz konfigurację, którą trzeba przeportować z jednego programu do
drugiego. Mało fajne.