SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Wto, 21 Paź 2008, 17:07:03 CEST

On Tue, Oct 21, 2008 at 09:56:05 +0200, Pawel Golaszewski wrote:

> Nie w ten sposób.
> To co zwykle jest używane.

No to httpd zwykle ma PHP :)

> Czyli IMO dla xmms wystarczy zasugerować wtyczkę wejściową i wyjściową -
> mp3 i alsa. Chyba zgodzisz się, że to jest najpopularniejsze.

Prawdopodobnie tak (nie używam).

> Tak naprawdę rpm-owi brakuje funkjonalności jaką ma deb. Tam paczki mają 2
> stopnie "zalecenia" - sugerowane i zalecane. My po prostu musimy się
> zdecydować które znaczenie stosujemy albo połatać rpm+poldek, żeby możliwe
> było stopniowanie.

Jak dopisywałem S do amavisd-new, to bardziej przydałyby się grupy -
większość tam to są programy do rozpakowywania archiwów, ale jest też
SA, clamav czy dspam, więc zupełnie osobna kategoria.

> Nie wiem jak ty, ale ja nie instaluję nigdy wszystkiego, nawet na
> hostingu. Jak coś jest potrzebne to się dorzuca.

Jak coś jest potrzebne to się okazuje, że na FTP-ach jest już nowsze
PHP i doinstalowanie byle modułu wiąże się z koniecznością upgradu
całości, co na produkcji nie zawsze jest takie proste.
Więc ja przy każdej aktualizacji PHP ściągam php* na dysk, licząc po
cichu na to, że przynajmniej zależne liby się nie rozjadą do czasu, aż
będę potrzebował kolejnego modułu, albo robił następny upgrade.

> Cofnąłem, bo twoja argumentacja jest dla mnie zdrudą ;)

Hehe, na to czekałem;) Zatem abstrahując od dyskusji o ich sensowności,
to zobacz rev. 1.146 - po pierwsze sugerowały to niewłaściwe pakiety, a
po drugie teraz możesz zobaczyć, co rozumiem pod nieoczywistym S i jak
się mają do 'oczywistych'.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>