SPECS: kapitalist.spec - added kde documentation

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Wto, 21 Paź 2008, 22:19:21 CEST

On Mon, Oct 20, 2008 at 01:59:55PM +0200, Paweł Zuzelski wrote:

> Nic nie pomijam. Da się prościej: "*". Myślałem, że zawsze lepiej jest wpisać
> pliki bezpośrednio niż użyć wildcarda (?)

Jeśli katalog jest katalogiem systemowym, to lepiej wymienić pliki (lub
jakąś bardziej konkretną maskę) zamiast katalog/*.

Jeśli jest to katalog prywatny pakietu nie podlegający podziałowi na
podpakiety ani nie wymagający innych uprawnień dla części plików, to
najlepiej dołączać katalog w całości. Zapisy w postaci

%dir katalog
katalog/*

nie mają sensu.

A odnośnie speca z tematu - IIRC tam chodziło o zawartość %_kdedocdir
- tej nie wymienia się explicite, tylko dołącza przez %find_lang --with-kde.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.pl/