SPECS: kapitalist.spec - added kde documentation

Paweł Zuzelski z w xatka.net
Wto, 21 Paź 2008, 22:31:35 CEST

On Tuesday 21 of October 2008 22:19:21 Jakub Bogusz wrote:

> Jeśli katalog jest katalogiem systemowym, to lepiej wymienić pliki (lub
> jakąś bardziej konkretną maskę) zamiast katalog/*.
>
> Jeśli jest to katalog prywatny pakietu nie podlegający podziałowi na
> podpakiety ani nie wymagający innych uprawnień dla części plików, to
> najlepiej dołączać katalog w całości. Zapisy w postaci
>
> %dir katalog
> katalog/*
>
> nie mają sensu.
>
> A odnośnie speca z tematu - IIRC tam chodziło o zawartość %_kdedocdir
> - tej nie wymienia się explicite, tylko dołącza przez %find_lang
> [...]

Da się da, bo działało (pisząc "działało" mam na myśli, że pomoc w programie
działała, a nie tylko, że pakiet się budował). Teraz jak uprościłem %files
zgodnie z sugestią ankry'ego też działa.

Obejrzę sobie na przykładzie innych pakietów jak to powinno być
zrobione "koszernie" i poprawię.

--
Pozdrawiam
Paweł