SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Śro, 22 Paź 2008, 18:41:39 CEST

On Wed, Oct 22, 2008 at 03:05:45AM +0200, Tomasz Pala wrote:
> A jak odinstalujesz wszystkie pluginy to gdzie wyświetla, jak to nazwałeś,
> 'głupie błędy'? Przywrócę tutaj kawałek cytatu, który wyciąłeś:
Mam ciekawsze rzeczy do roboty niż rozwalanie sobie systemu.

> No fajnie, ale dałeś kolejny przykład, w którym żadne S nie jest
> potrzebne, gdyż nic nie trzeba doinstalowywać.
Aha, dopóki wszystko działa.

> Jeśli nic, to co ma w ogóle ten cały amarok do tematu? Rzucasz losowe
> hasła nie czytając, o czym jest dyskusja?
Weź se może przeczytaj od początku o czym było w wątku pisane
(specjalnie dla ciebie przywróciłem historię), bo na razie to ty tu
wyskakujesz z jakimś spamassasinem.

wolf
--
  Bartek   .