SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 23 Paź 2008, 00:37:43 CEST

On Wed, Oct 22, 2008 at 18:41:39 +0200, Bartosz Taudul wrote:

> Mam ciekawsze rzeczy do roboty niż rozwalanie sobie systemu.

Czyli nie masz nic na poparcie swoich słów? OK

> Aha, dopóki wszystko działa.

Pokaż mi sytuację, kiedy nie działa - NIGDY nie doinstalowywałem
pluginów cyrusa poza serwerami pocztowymi, NIGDY nie doinstalowywałem
nic do openldap. Twierdzisz, że jest inaczej, ale nie pokazałeś ani
jednej linijki "głupiego błędu', ani nawet sugestii testcase, ani
wreszcie informacji, jakiż to program wyzwalał ten błąd.

> Weź se może przeczytaj od początku o czym było w wątku pisane
> (specjalnie dla ciebie przywróciłem historię), bo na razie to ty tu

Plany zdarzeń to ostatnio w podstawówce robiłem, ale niech będzie:

1. usuwam ze spamassassina S, które odnoszą się do tego samego %{name}

2. blues twierdzi, że chce je mieć

3a. dajesz błędny przykład cyrus-sasl, rzekomo niedziałającego bez pluginów
3b. piszesz skądinąd słuszną rzecz, dotyczącą S w pakietach pośrednich

4. twierdzę, że 3b nie ma nic do rzeczy, gdyż SA nie jest ŻADNĄ zależnością

> wyskakujesz z jakimś spamassasinem.

No wyskoczyłem, teraz pora przeczytać temat.

Kończę dyskusję, bo sprowadziła się już do 2 kwestii:
1. jakichś mitycznych niedziałających SASL-i,
2. niezwiązanych z istotą problemu S w _głębszych_ zależnościach.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>