SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Kamil Dziedzic kamil.listy w klecza.pl
Czw, 23 Paź 2008, 01:32:41 CEST

Tomasz Pala:
> Możesz mi zdradzić, w jaki sposób używa się SASL-a bez świadomości co to
> jest i jak w ogóle działa?

Kmail

Niestety próbując wysłać głupiego mejla z kmail'a zdrowo się naszukałem zanim
odkryłem, że trzeba doinstalować siakieś pluginy siakiegoś cyrus'a - naprawdę
nie miałem tutaj cholernej ochoty wiedzieć co to robi poza tym, że nie mogę
bez tego poczty wysłać.

IMO tutaj S: na pluginy cyrusa jest wielce pożądane. Choć nie wiem czy nie
lepiej by było zpatchować aplikację aby przy odpowiednich opcjach pisała
czego one wymagają.
--
Pozdrawiam, Kamil Dziedzic