SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Czw, 23 Paź 2008, 02:21:08 CEST

On Thu, Oct 23, 2008 at 01:32:41 +0200, Kamil Dziedzic wrote:

> Kmail
>
> Niestety próbując wysłać głupiego mejla z kmail'a zdrowo się naszukałem zanim
> odkryłem, że trzeba doinstalować siakieś pluginy siakiegoś cyrus'a - naprawdę

To musi być bardzo poważna sprawa, skoro robicie z tego taką tajemnicę i
nie chcecie pokazać ani które to pluginy, ani jakie błędy.

> nie miałem tutaj cholernej ochoty wiedzieć co to robi poza tym, że nie mogę
> bez tego poczty wysłać.

Jeśli mówicie o tym:
http://www.mail-archive.com/pld-users-pl@lists.pld-linux.org/msg05906.html

no to sobie panowie poszli na skróty: http://dot.kde.org/1111015993/1111106552/

> IMO tutaj S: na pluginy cyrusa jest wielce pożądane. Choć nie wiem czy nie
> lepiej by było zpatchować aplikację aby przy odpowiednich opcjach pisała
> czego one wymagają.

SASL zwraca listę możliwych mechanizmów, zatem program nie powinien
próbować ani wyświetlać niedostępnych metod autoryzacji.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>