SPECS: spamassassin.spec - do not suggest subpackages with the same %{name}...

Bartosz Świątek shadzik w gmail.com
Czw, 23 Paź 2008, 11:31:38 CEST

W dniu 23 października 2008 02:21 użytkownik Tomasz Pala
<gotar w polanet.pl> napisał:

> To musi być bardzo poważna sprawa, skoro robicie z tego taką tajemnicę i
> nie chcecie pokazać ani które to pluginy, ani jakie błędy.

> Jeśli mówicie o tym:
> http://www.mail-archive.com/pld-users-pl@lists.pld-linux.org/msg05906.html
>
> no to sobie panowie poszli na skróty: http://dot.kde.org/1111015993/1111106552/

Jesli sie nie myle, to w kde4 tego problemu z kmailem nie ma. U mnie
dziala a nie pamietam zebym doinstalowywal cokolwiek do niego.