GDM 2.24 c.d.

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 23 Paź 2008, 13:58:21 CEST

2008/10/23 Jan Rekorajski <baggins w sith.mimuw.edu.pl>:
> Zainstalowałem sobie dziś gdm 2.24 no i muszę chyba pogratulować
> developerom tego cuda że udaje im się funkcjonować bez mózgów.

To tylko program, nie unoś się tak.

> A teraz pytanie - czy da się w tym wspaniałym cudzie bezmyślności ustawić
> _normalny_ ekran logowania? Taki który się pyta o usera i hasło
> a nie wyświetla gigantycznej listy z /etc/passwd, takie cuś jak było
> we wszystkich poprzednich wersjach włącznie z 2.20.

Nie wyświetla "gigantycznej listy z /etc/passwd", tylko najczęściej
logujące się w ostatnim czasie osoby na danej maszynie (ConsoleKit
liczyloginy dla każdego usera).

Nic mi nie wiadomo o planach pisania alternatywnych greeterów, ale na
pewno autorzy ucieszą się z podarowanego kodu (hint: możesz
przeportować któryś greeter z GDM 2.20; GDM 2.24 był pisany od zera
m.in. ze względu na wymianę prastarego mechanizmu IPC na
bezpieczniejszy D-Bus).

--
Patryk Zawadzki