GDM 2.24 c.d.

Czw, 23 Paź 2008, 14:06:15 CEST

On Thu, 23 Oct 2008, Patryk Zawadzki wrote:

> To tylko program, nie unoś się tak.

Ja się nie unoszę, mnie to już śmieszy.

> Nie wyświetla "gigantycznej listy z /etc/passwd", tylko najczęściej
> logujące się w ostatnim czasie osoby na danej maszynie (ConsoleKit
> liczyloginy dla każdego usera).

ROTFL. To tylko potwierdza tezę o braku mózgów.
Aż mam ochote zainstalować to na serwerze i na labach a potem
poobserwować jak studenci/pracownicy szukają się na liście
kilkudziesięciu/kilkuset userów. Yeaaaa!

> Nic mi nie wiadomo o planach pisania alternatywnych greeterów, ale na
> pewno autorzy ucieszą się z podarowanego kodu (hint: możesz
> przeportować któryś greeter z GDM 2.20; GDM 2.24 był pisany od zera
> m.in. ze względu na wymianę prastarego mechanizmu IPC na
> bezpieczniejszy D-Bus).

Jak zwykle w GNOME najpierw rozpieprzymy a później się zobaczy.

Niech mnie pocałują w dupę.
Goooooodbyeeeeee GDM.

Janek
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!