GDM 2.24 c.d.

Czw, 23 Paź 2008, 23:13:42 CEST

On Thu, 23 Oct 2008, Patryk Zawadzki wrote:

> Z tego powodu GDM przychodzi z appletem do przełączania użytkowników w locie...

Niesamowite :o Zatkalo mnie po prostu...
Ty naprawde nie masz pojecia o czym tu mowimy. Studiowales na UWr i
czyms tam jeszcze, maja tam chyba pracownie komputerowe? Nie? To teraz
wyobraz sobie tych studentow co to sobie "przełączają użytkowniów w
locie". Uahahahahaha ROTFL.

Janek

PS. Bye GNOME, welcome XFCE. Tu wszystko dziala,
    a deweloperzy maja >5 latek (mentalnie).
--
Jan Rekorajski            |  ALL SUSPECTS ARE GUILTY. PERIOD!