GDM 2.24 c.d.

Tomasz Pala gotar w polanet.pl
Pią, 24 Paź 2008, 10:46:24 CEST

On Thu, Oct 23, 2008 at 23:13:42 +0200, Jan Rekorajski wrote:

> PS. Bye GNOME, welcome XFCE. Tu wszystko dziala,

Niestety nie wszystko - xfwm ma bardzo skromne możliwości w zakresie
przypisywania akcji do kombinacji klawiszy, np. nie ma osobnego maximize
i restore okna, a domyślne F5 na laptopach jest bardzo blisko F4 i nie
raz zamknąłem sobie coś, zamiast dać na pełny ekran.
Nie znalazłem również apletu wyświetlającego temperaturę procesora z
danych sensorów, korzysta jedynie z /proc/acpi/thermal/cośtam.
Ale do klikania to ogólnie jest duzo przyjemniejszy.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>