Gnome 2.24 - czy na pewno wszystkie zależności są OK?

Bohdan R. Rau ethanak w polip.com
Pią, 24 Paź 2008, 10:46:51 CEST

Witam

Pytanie: czy instalacja Gnome 2.24 nie powinna pociągać za sobą
uaktualnień gail, at-spi i atk (i pewnie paru innych rzeczy)?

Chciałem się wreszcie pozbyć mieszanki w systemie i zainstalować Orkę
2.24, ale...

Mam zainstalowaną wersję Orki z ichniejszego SVN (w okolicach 2.23), do
tego żeby działała musiałem doinstalować również z SVN at-spi, gaila i
atk. Czyli mam "oficjalnie" stare wersje.

Tymczasem przy próbie zainstalowania Orki 2.24 poldek co prawda próbuje
uaktualnić pół systemu, ale akurat nie te trzy pakiety...

Może ktoś to sprawdzić? Bo wydaje mi się że to jednak błąd w
zależnościach.

ethanak