Gnome 2.24 - czy na pewno wszystkie zależności są OK?

Szymon Siwek sls w poczta.wp.pl
Pią, 24 Paź 2008, 11:11:10 CEST

On Fri, Oct 24, 2008 at 10:46:51AM +0200, Bohdan R. Rau wrote:
> Witam
>
> Pytanie: czy instalacja Gnome 2.24 nie powinna pociągać za sobą
> uaktualnień gail, at-spi i atk (i pewnie paru innych rzeczy)?
>
> Chciałem się wreszcie pozbyć mieszanki w systemie i zainstalować Orkę
> 2.24, ale...
>
> Mam zainstalowaną wersję Orki z ichniejszego SVN (w okolicach 2.23), do
> tego żeby działała musiałem doinstalować również z SVN at-spi, gaila i
> atk. Czyli mam "oficjalnie" stare wersje.
>
> Tymczasem przy próbie zainstalowania Orki 2.24 poldek co prawda próbuje
> uaktualnić pół systemu, ale akurat nie te trzy pakiety...

> [...]
Jeśli chodzi o gaila:

1.280.2.1 Wed May 14 13:06:14 2008 by patrys
Diffs to 1.280

- 2.13.0
- gail.spec is now obsolete (part of GTK+)

--
Szymon Siwek
"Nikt nie jest zadowolny ze swojej fortuny,