[Th-devel] najnowszy xserver

Łukasz Maśko ed w yen.ipipan.waw.pl
Sob, 6 Wrz 2008, 11:50:56 CEST

Dnia sobota, 6 września 2008, Paweł Chmiel napisał:
[...]
> [...]

Magia - teraz już działa. Nie rozumiem. Ciekawi mnie tylko, kiedy
przestanie...

> Jak mialem starszy xserver to podczas startu X'ow mialem
>
> (EE) AIGLX error: dlsym for __driCreateNewScreen_20050727 failed
> (/usr/lib/xorg/modules/dri/i965_dri.so: undefined symbol:
> __driCreateNewScreen_20050727)
> (EE) AIGLX: reverting to software rendering

Dokładnie o to mi chodziło.

> Ale teraz na nowszym xserver juz tego nie mam, w logu xorg'a tez nic
> ciekawego nie znalazlem. Dziwne jest tez to ze dziala mi bling ( modul
> composite do e17) a odpalenie OpenGL powoduje sieczke na calym ekranie
> (poziome kolorowe paski), oraz w glxgears mam 69fps a wczesniej bylo 915.

Teraz sprawdziłem - niestety, jest podobnie:

$ glxgears
Failed to initialize TTM buffer manager.  Falling back to classic.
316 frames in 5.0 seconds = 63.189 FPS
316 frames in 5.0 seconds = 63.190 FPS
316 frames in 5.0 seconds = 63.190 FPS
316 frames in 5.0 seconds = 63.190 FPS

Kurde... A już myślałem, że chociaż tutaj jest OK... Wracam do 1.4.2.