[Th-devel] najnowszy xserver

Krzysztof Krakowiak krzysztof.krakowiak w gmail.com
Sob, 6 Wrz 2008, 15:37:50 CEST

> Wszyscy tak mają, bo i965GM nie jest poprawnie obsługiwany pod Linuksem
> i tyle. Chcesz mieć dobrą wydajność, używaj zabugowanego XAA, nie chcesz
> bugów, używaj wolnego EXA, a wszystko ma zacząć działać dopiero na
> jajcach z GEM (bo TTM już jest obsoleted).
Od kiedy ? GEM to twor developerow Intela, najprawdopodobniej tylko
dla ich kart. Natomiast TTM to twor Tungsten Graphics, ktory zawsze
robil otwarte sterowniki do kart Intela, i on TTMa porzucic nie ma
zamiaru. Pozatym noveau czy avivo maja sie opierac o TTM, a nie GEM
jak na razie.
Problem jest nie tlyko z i965GM, w sklepie mam te same problemy na i915.