quo vadis jajku?

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 7 Wrz 2008, 18:25:22 CEST

2008/9/7 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:

> Tak, racja. Aczkolwiek nie tylko ${feature} tylko jeszcze ${purpose},
> bo bardzo chętnie widziałbym kernel-server.spec.

Chyba feature tu bardziej pasuje, to co dla pana Kowalskiego będzie
kernelem serwerowym, dla pana Nowaka może być całkiem bezużyteczne, a
pan Iksiński uzna to za overkill.

Przykład - bez wątpienia moja maszyna to laptop i desktop w rozumieniu
PLD, ale oba te kernele są dla mnie nieprzydatne ze względu na brak
PAE (używam kernel-vanilla --with pae).

--
Patryk Zawadzki