quo vadis jajku?

Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Nie, 7 Wrz 2008, 20:36:42 CEST

2008/9/7 Bartosz Świątek <shadzik w gmail.com>:
> Hahaha ;)
>
> W swoim serwerze masz kartę wifi? :) Co to za serwer?
> I co ma testowanie kernela do wifi? Będziesz wifi testował, którego
> nie masz w serwerze? :) Nie no, proszę, nie rozbawiaj mnie.

Napij się kawy i naucz czytać, bo chyba ktoś ci dzisiaj krzywdę od
rana robi. "Na swojej workstacji". A teraz wytłumacz dwie rzeczy:

Jak chcesz przetestować kernel bez dostępu do sieci?

Jaki jest dokładnie zysk z usunięcia kilku plików .ko.gz z drzewka plików jądra?

Odpowiedzi proszę oprzeć na własnych doświadczeniach i uzasadnić.
Termin nadsyłania prac: 08-09-2008.

--
Patryk Zawadzki